Dne 3.8.2012 se konal již druhý celofiremní vzdělávací seminář realitních makléřů a asistentek společnosti PINK REALITY v roce 2012. Místem setkání byl horský penzion „Na Statku“ České Petrovice. Obsahem semináře byly tradičně především novinky z oblasti právní problematiky při prodeji nemovitostí v roce 2012 a chystané změny pro rok 2013, které přednesl renomovaný advokát a právní lektor JUDr. Jiří Kos, MSc, dále bylo předneseno vedením společnosti a nejlepšími makléři jak zlepšit a zefektivnit práci makléře, zejména komunikaci s klienty a efektivní prodej a inzerce nemovitostí. Následně došlo k vyhlášení soutěže o exkluzivní dovolenou na Kanárské ostrovy, kterou vyhráli nejlepší makléři v období 1.1.2012 – 30.6.2012 a kterými jsou makléřka pobočky Rychnov nad Kněžnou Ilona Šabatová a makléř pobočky Hradec Králové Petr Kaplan. Jako další účastník expedice obdržel poukaz na dovolenou i nejlepší vedoucí pobočky, kterým se stal v daném období vedoucí pobočky Rychnov nad Kněžnou Luboš Doležal. Všichni samozřejmě pojedou/poletí včetně svých protějšků a jak jinak než all inclusive. Všem vítězům srdečně gratulujeme. Na závěr formálního dne následovalo již neformální grilovací posezení, kde si všichni přítomní u dobrého jídla a pití vyměnili cenné zkušenosti z praxe, dále fenomenální táborák za doprovodu dvou kytar a zpěvu všech statečných a již tak vynikající akci zakončil úžasný ohňostroj, který osobně připravil generální ředitel Tomáš Milský a všechny přítomné a kolemjdoucí mile překvapil, za což mu patří velký dík. Jako ochutnávku přikládáme opět pár fotografií.
„Prodej mého rodinného domu v Týništi nad Orlicí byl pro mne velmi citlivou záležitostí. Paní Reichlová dokázala dotáhnout celou záležitost do zdárného konce, velmi mi pomohla. Děkuji. Mimo jiné odbourala i můj dříve spíše negativní postoj k rea...“ pokračování
„Touto cestou bychom chtěli poděkovat panu Kaplanovi za profesionální pomoc při prodeji našeho domu v Hradci Králové. Strávil s námi i velice času s hledáním nového bytu, je velice obětavý, snaživý a ohleduplný ke svým klientům. Moc mu děkujeme ...“ pokračování